1. Livrare
Pachetele sunt expediate în 24/48 ore de la primirea comenzii și sunt expediate prin GLS cu urmărire awb și livrare la usa dvs.
Costul transportului este fix si nu variaza în funcție de greutatea totală a pachetului. Costul transportului apare in cosul de cumparaturi.
Produsele sunt protejate atat la transport cat si la depozitare cu ajutorul tehnologiei de vidare si ambalare direct din procesul de productie. Astfel toate produsele sunt sigure.
O mare parte din produse le ambalam individual in pungi pe care le vidam si sigilam iar mai apoi ele sunt puse in cutii sau pungi speciale de transport.
In cazul in care un produs ajunge la dvs. deteriorat din cauza firmei de curierat, noi ne asumam si vom expedia un alt produs catre dumnevoastra. in cel mai scurt timp. Obligatia dumnevoastra este de a ne informa imediat ce intrati in posesia bunului deteriorat si sa faceti un proces verbal impreuna cu, curierul pentru produsul deteriorat.
Comenzile ce depasesc suma de 300 lei beneficiaza de transport gratuit!
2. Optiuni de plata disponibile :
- ramburs la primirea coletului
- plata cu cardul
- ridicare din sediul nostru din Iasi
3. Retur
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 31 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
S.C. CB WORKSHOP S.R.L. denumita in continuare PERNADOR.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp.
Contravaloarea comenzii se va achita intr-un cont bancar furnizat de catre client.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit ). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Echipa PERNADOR.ro face eforturi constante pentru ca toti clientii sa fie multumiti de produse!
Cum se poate face un retur sau schimbarea produselor cu altele ?
Pasul 1 - Intram in Contul de client create la plasarea comenzii
Pasul 2 - Selectam Istoric si detalii ale comenzilor
Pasul 3 - Identificam comanda pe care dorim sa o returnam si dam click pe Detalii
Pasul 4 - In partea de jos a comenzii vom gasi produsele, iar aici vom bifa ce produse dorim sa returnam/schimbam, se pot returna/schimba toate produsele sau doar unele din ele, in functie de dorinta dvs.
Pasul 5 - Mai jos vom trece motivul pentru care dorim returnarea/schimbarea produselor si datele pentru returnarea banilor ( daca se doreste returnarea produselor ) : numele, prenumele si un cont bancar in care noi vom returna suma platita pe aceste produse.
Pasul 6 - Apasam pe butonul Solicita o returnare
Dupa acesti pasi noi vom primi cererea de retur si vom cere curierului sa ridica produsele de la dumnevoastra.
Va rugam sa pregatiti produsele pentru a fi ridicate de curier, acesta va suna inainte de a veni.
In cazul in care doriti schimbarea produselor cu altele, noi vom expedia noile produse iar curierul va face schimb de colete cand ajunge la dumnevoastra.
Pentru alte informatii despre aceste informatii ne puteti contacta la telefon 0761115959 sau pernadorsleepwell@gmail.com
Va multumim!