TERMENI ȘI CONDIȚII

1. Informați despre site

Website-ul pernador.ro (denumit în continuare ”Site-ul” sau ”PERNADOR”) este proprietatea exclusivă a CB WORKSHOP S.R.L. (mai departe „Societatea”), cu sediul social în Iași, Bulevardul Metalurgiei nr. 8A, telefon 0761.115.959, e-mail pernadorsleepwell@gmail.com, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Iași sub numărul J22/606/2016, având CUI RO35769032.

2. Definiții și temeni

”Vânzător” – Societatea.

”Cumpărător”, ”Consumator”, ”Client” – orice persoană fizică cu capacitate de exercițiu de peste 16 ani sau persoană juridică care a acceptat termenii și condițiile prezentului Document și care, utilizând facilitățile Site-ului, cumpără și/sau comandă produsele oferite de către Vânzător.

”Site” – domeniul pernador.ro și subdomeniile acestuia.

”Cont” – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului din Site.

”Utilizator” - toți vizitatorii Site-ului, care pot fi: Cumpărători, vizitatori ocazionali și terți.

”Comandă telefonică” – o convorbire telefonică ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul îi transmite Vânzătorului, prin intermediul telefonului, intenția sa de a achiziționa Bunuri din oferta afișată pe Site.

„Formular de comandă” – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Cumpărător, prin care, Cumpărătorul îi transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa Bunuri din oferta afișată pe Site.

”Bunuri” – orice produs care urmează a fi furnizat de către Vânzător Cumpărătorului, ca urmare a Contractului încheiat.

”Campanie” – acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de Bunuri având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilită de către Vânzător.

”Contract” – înțelegerea la distanță încheiată între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

”Comunicări/Mesaje comerciale” - orice tip de mesaj trimis (de ex. e-mail/ SMS/telefon/mobilepush etc.) care conține informații generale și tematice, informații despre produse similare sau suplimentare față de cele achiziționate prin intermediul Site-ului, informații despre ofertele Societății, inclusiv informații promoționale, precum și alte mesaje comerciale, cum ar fi studii de piață și sondaje de opinie.

”Producător”/”Furnizor”– persoana juridică sau persoana fizică autorizată care produce și/sau livrează produsele către Cumpărător.

”Conținut” - toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată Cumpărătorului, prin orice mijloc, de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, conform informațiilor de contactare specificate sau nu de către acesta; informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă; date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

”Părerea cumpărătorului” – o evaluare scrisă de către beneficiarul unui produs, redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

”Document” – Termeni și Condiții de utilizare a Site-ului.

”Specificații” – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor, așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

„Termeni și Condiții” – reguli de conduită și de utilizare a serviciilor de către Cumpărător, disponibile în varianta actualizată periodic pe site-ul PERNADOR, la adresa https://pernador.ro/content/3-termeni-si-conditii-de-utilizare și care pot fi actualizate și modificate periodic.

3. Acceptarea termenilor și condițiilor

Utilizarea site-ului pernador.ro, logarea cât și accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea dumneavoastră a termenilor și condițiilor de detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora. Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii și condițiile de utilizare a Site-ului, pentru a le putea consulta în orice moment.

În situația în care nu sunteți de acord cu aceste condiții, vă solicităm să nu utilizați Site-ul nostru.

Societatea își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui documentul Termeni și Condiții în orice moment, fără o notificare prealabilă. De aceea, vă solicităm să urmăriți periodic eventualele modificări.

Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor vă exprimați acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea Societății. Datele personale oferite vor fi procesate conform Politicii de confidențialitate care poate fi accesată pe aici. Te poți dezabona oricând de la primirea acestor comunicări, accesând linkul de dezabonare din partea inferioară a mail-urilor primite sau trimițând un mail către pernadorsleepwell@gmail.com cu subiectul dezabonare.

Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefon, WhatsApp, email sau Facebook) prin care Societatea își derulează operațiunile comerciale.

4. Drepturile și obligațiile Societății

4.1. Societatea se obligă să se asigure că Utilizatorii pot utiliza serviciile Site-ului și are dreptul de a restricționa, de a suspenda, limita sau rezilia accesul Utilizatorilor la serviciile Site-ului în orice moment.

4.2. Societatea are dreptul de a posta publicitate și/sau alte informații în orice secțiune a Site-ului fără consimțământul Utilizatorilor.

4.3. Prin acceptarea condițiilor prezentului Document și a Politicii de confidențialitate și prin deschiderea pe Site a unui cont de utilizator, Utilizatorul acordă Societății dreptul de a-i trimite mesaje comerciale, în conformitate cu cerințele GDPR și prevederile legale aplicabile în domeniu. Acestea pot fi mesaje care conțin informații despre bunurile vândute pe Site, despre activitățile Societății sau ale partenerilor săi, informații organizatorice, tehnice, informaționale, de marketing (inclusiv informații despre oferte sau promoții) și oferte comerciale. Astfel de notificări vor fi trimise la datele de contact indicate de Utilizator în contul de utilizator sau primite de la Utilizator cu ocazia efectuării unor comenzi telefonice. Utilizatorul poate renunța în orice moment la primirea altor notificări, cu excepția celor direct legate de cumpărarea unor bunuri prin intermediul Site-ului.

4.4. La adăugarea articolelor în "Coșul de cumpărături", Societatea are dreptul de a trimite Cumpărătorului/Utilizatorului notificări comerciale cu privire la operațiunea incompletă de vânzare- cumpărare a produselor sau serviciilor adăugate în "Coșul de cumpărături".

4.5. Societatea se obligă să nu utilizeze datele Utilizatorului obținute în urma înregistrării în scopuri care nu sunt stipulate în prezentul Document, cu excepția cazului în care divulgarea acestor informații reprezintă o obligație legală a Societății.

5. Obligațiile persoanelor care își creează conturi de utilizator

5.1. Când creați un cont pe Site-ul nostru, trebuie să ne furnizați informații care sunt exacte, complete și actuale în orice moment. Nerespectarea acestui lucru constituie o încălcare a Termenilor și Condițiilor, care poate duce la ștergerea contului dvs. de pe Site-ul nostru.

5.2. Sunteți responsabil pentru protejarea parolei pe care o utilizați pentru a accesa contul și pentru orice activități sau acțiuni sub parola dumneavoastră. Sunteți de acord să nu dezvăluiți parola vreunei terțe părți. Trebuie să ne anunțați imediat după ce ați aflat de orice încălcare a securității sau utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră.

5.3. Nu puteți utiliza ca nume de utilizator numele altei persoane sau entități sau care nu este disponibil în mod legal pentru utilizare, un nume sau o marcă comercială care face obiectul oricăror drepturi ale unei alte persoane sau entități, alta decât dvs., fără autorizația corespunzătoare, sau un nume care este altfel ofensator, vulgar sau obscen.

6. Politica de vânzare

Comunicarea cu Societatea se poate realiza prin interacțiunea online cu acesta, prin telefon la nr. 0761.115.959 sau prin email, la adresa pernadorsleepwell@gmail.com.

7. Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Informațiile publicate pe pernador.ro aparțin site-ului și, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil al Societății. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legilor în vigoare.

Conținutul, așa cum este definit în preambul, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusivă a Societății, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens, în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Societate și Client/Cumpărător, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Societății cu referire la acel Conținut.

Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

În cazul în care Societatea conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza, sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord.

8. Comanda și încheierea contractului

Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul pernador.ro, cumpărătorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de Societate, respectiv prin telefon, WhatsApp, email sau Facebook.

Clientul/Cumpărătorul poate efectua o Comandă printr-un apel telefonic către PERNADOR, la numărul de telefon publicat pe site, de luni până vineri, între orele 08:30 – 17:00 sau completând Formularul de contact direct pe site.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării de primire a unei comenzi.

După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda clientului/cumpărătorului, fără o notificare prealabilă, iar acesta va primi înapoi banii încasați, în termen de 7 zile. Totodată, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă, în funcție de disponibilitatea acestora în stoc.

În cazul în care un Bun comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

Livrarea produselor se poate face într-un interval de 1 – 15 zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresă livrare, modalitate de plată, termen de plată), cu posibilitatea de a prelungi acest termen până la 30 zile, din motive justificate: zile libere legale, perioada sărbătorilor de Paște și Crăciun, Black Friday etc.

Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Produsele sunt disponibile în limita stocului existent la Vânzător.

În cazul comenzilor ridicate personal din depozitele Vânzătorului, se aplică aceiași termeni și condiții ca în cazul comenzilor livrate prin curier. Vă rugăm să verificați produsele la livrare, iar, în cazul în care acestea prezintă neconformități, să sesizați imediat reprezentantul Vânzătorului și să refuzați comanda. După părăsirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicată pe site la sectiunea Livrare, Plata și Retur.

9. Limitarea răspunderii Societății

Referitor la Site:

Societatea depune eforturi constante pentru a asigura acuratețea, actualitatea și completitudinea informațiilor publicate pe site. Cu toate acestea, Societatea nu garantează că informațiile sau materialele accesibile pe acest site sunt lipsite de erori, actualizate sau complete. Compania nu poate fi considerată responsabilă pentru orice prejudiciu direct sau indirect cauzat de utilizarea informațiilor de pe site.

Societatea își propune să mențină site-ul accesibil 24 de ore din 24, dar nu este responsabilă pentru indisponibilitatea temporară a site-ului din cauza problemelor tehnice sau a actualizărilor necesare.

Accesul la site poate fi întrerupt temporar fără notificare în cazul unor defecțiuni, întrețineri sau introduceri de noi servicii.

Site-ul pernador.ro poate conține link-uri către site-uri externe, gestionate de terți. Societatea nu are control asupra și nu este responsabilă pentru conținutul sau practicile de confidențialitate ale site- urilor terțe. Includerea acestor link-uri nu implică o aprobare a materialelor disponibile pe acele site-uri.

Prin utilizarea site-ului, acceptați că limitarea răspunderii de mai sus este echitabilă și rezonabilă.

Dacă considerați că nu este rezonabil, nu trebuie să utilizați acest site.

10. Anulare comandă

PERNADOR face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei cereri de comanda cu un preț derizoriu, Societatea are dreptul să anuleze solicitarea de comandă a Cumpărătorului conform art. 17 din Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.

Societatea își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, si nu numai:

• prețurile afișate pe site-ul pernador.ro sunt rezultatul unei erori materiale;

• produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc;

• tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;

• datele furnizate de către Client/Cumpărător, telefonic, prin WhatsApp sau prin formularul de comandă sunt incomplete și/sau incorecte.

11. Garanții

Toate produsele sunt însoțite de factură și certificat de garanție. Pierderea certificatului de garanție, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ați primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de Vânzător, îl puteți solicita oricând de la acesta, cu condiția transmiterii către Vânzător a următoarelor date: număr factura, titular, adresa de mail.

În cazul articolelor de tip KIT, garanția este oferită pe întreg pachetul și nu individual pentru fiecare produs, de aceea este necesar să expediați pachetul comercial complet.

Garanția este de două tipuri:

a. obligația legală a Vânzătorului (garanție legală de conformitate) și/sau

b. orice angajament asumat de Vânzător (garanție comercială) față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă. Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

12. Facturare - plată

12.1. Prețurile Bunurilor afișate în cadrul site-ului pernador.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

12.2. În situații excepționale, prețurile afișate pe Site pot fi greșite, caz în care Vânzătorul are dreptul de a anula comenzile ce conțin Bunurile respective.

12.3. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă dată prin telefon sau efectuată online. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

12.4. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Vânzătorul sau de partenerii Vânzătorului, precum și pentru orice alte plăți aferente Comenzii, în format fizic, în momentul livrării Bunurilor comandate.

Tranzacțiile se vor efectua în lei. Pentru plățile cu cardul nu se percepe niciun comision suplimentar.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele NETOPIA.ro. Site-ul nostru nu solicita și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul tău.

13. Returul produselor

Potrivit legislației în vigoare, Cumpăratorul are dreptul să notifice în scris CB WORKSHOP SRL, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului. O.G. 34/2014 poate fi consultată aici. În acest sens, pentru a returna produse, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

13.1. Dacă aveți un cont de client

13.1.1 - Intrăm în Contul de client creat la plasarea comenzii

13.1.2 - Selectăm Istoric și detalii ale comenzilor

13.1.3 - Identificăm comanda pe care dorim să o returnăm și dăm click pe Detalii

13.1.4.- În partea de jos a comenzii vom găsi produsele, iar aici vom bifa ce produse dorim să returnăm/schimbăm, se pot returna/schimba toate produsele sau doar unele din ele, în funcție de dorința dvs.

13.1.5. - Mai jos vom trece motivul pentru care dorim returnarea/schimbarea produselor și datele pentru returnarea banilor (dacă se dorește returnarea produselor): numele, prenumele și un cont bancar în care noi vom returna suma plătită pe aceste produse.

13.1.6. - Apăsăm pe butonul Solicită o returnare

După acești pași noi vom primi cererea de retur și vom cere curierului să ridice produsele de la dumneavoastră.

Vă rugăm să pregătiți produsele pentru a fi ridicate de curier, acesta va suna înainte de a veni.

În cazul în care doriți schimbarea produselor cu altele, noi vom expedia noile produse iar curierul va

face schimb de colete când ajunge la dumnevoastră.

13.2. Dacă nu aveți cont de client

13.2.1. Citiți termenii și condițiile următoare referitoare la modul în care se pot returna produsele:

Returul produselor se acceptă în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 14 zile începând de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun - în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Cumpărătorul nu va suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin.(3) și art. 14 din O.U.G nr. 34/2014.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Costul transportului este în sarcina clientului, iar, în caz de retur, taxa de transport achitată la livrare nu se restituie.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.

Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.

Cu excepţia cazului în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Cumpărătorului, conform căreia acesta a trimis produsele către Vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Vânzătorul rambursează sumele menţionate anterior folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Cumpărător pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Cumpărătorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

De reținut!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.

Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier, în prezența acestuia, și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea.

Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și vreți să le returnați pe toate, vă rugăm să vă asigurați că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar dacă sunt sigilate.

13.2.2. Notificați în scris CB WORKSHOP SRL, printr-o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie - prin poștă, la adresa din Iași, Bulevardul Metalurgiei nr. 8A; email - pe adresa pernadorsleepwell@gmail.com), că renunțați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului. Puteți utiliza următorul model:

FORMULAR RETRAGERE (anexa OUG 34/2014 lit B)

Către: SC CB WORKSHOP SRL, Iași, Bulevardul Metalurgiei nr. 8A, tel. 0761.115.959

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea

următoarelor produse:

Nume produs sau cod produs: ...

Numărul comenzii sau numărul facturii: ...

Comandate la data: ... sau Primite la data: …

Numele consumatorului: …

Adresa consumatorului: …

Semnătura consumatorului (doar în cazul în care notificarea se face pe un document de hârtie): ...

Data: ...

13.2.3. După ce ați primit prin poștă sau prin email confirmarea de primire a notificării de retragere, vă rugăm să trimiteți produsele prin intermediul unei firme de curierat, fără ramburs, la adresa indicată în răspuns.

14. Măsurile corective în caz de neconformitate

În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.

Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:

a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;

b) gravitatea neconformității; sau

c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele. Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră.

Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine Vânzătorului.

Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

Repararea sau înlocuirea bunurilor se face într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care Vânzătorul a fost informat de către Consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința Vânzătorului lipsa de conformitate, până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.

15. Confidențialitate

15.1. Societatea va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care Clientul sau Cumpărătorul le furnizează. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.

15.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.

15.3. Prin transmiterea de informații în momentul convorbirii telefonice, prin WhatsApp sau prin email, Cumpărătorul/Clientul oferă Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Cumpărătorul/Clientul este, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care le-a transmis prin telefon, WhatsApp sau prin email.

Societatea nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

16. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Regulamentului nr. 679 din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare „GDPR” sau „Regulamentul european”), Site-ul nostru are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.

Datele personale colectate de Societate sunt necesare pentru prestarea de servicii conform obiectului de activitate sau pentru a permite Societății să-și urmărească interesele legitime, respectând în același timp drepturile utilizatorilor Site-ului. Anumite date pot fi prelucrate și pe baza consimțământului utilizatorilor.

Pentru mai multe informații privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal și a drepturilor de care beneficiați conform GDPR, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate.

17. Utilizarea de cookie-uri

Acest site folosește cookie-uri. Puteți consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

18. Înscrierea de Păreri ale cumpărătorilor

18.1. Înscrierea de Păreri ale cumpărătorilor, se poate face de către Clienți/Cumpărători, scriind un e-mail către pernadorsleepwell@gmail.com. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs.

18.2. În momentul scrierii unui e-mail către pernadorsleepwell@gmail.com, în scopul relatării unei Păreri a cumpărătorului, Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut.

18.3. Fiecare Client/Cumpărător, în momentul scrierii unui e-mail în acest scop, se angajează să respecte următoarele reguli:

- să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs, evitând informațiile legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;

- să folosească doar limba română;

- să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Client/Cumpărător;

- să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

- să nu utilizeze Părerea cumpărătorului ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul; în acest sens, se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.

19. Reclamații

Acordăm atenție opiniilor și întrebărilor dumneavoastră și încercăm să fim cât mai rapizi în ceea ce privește procesarea solicitărilor pe care le primim.

Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție adresa de e-mail pernadorsleepwell@gmail.com. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

În cazul în care Utilizatorii/Cumpărătorii sau orice alte persoane interesate, nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la Vânzător, primesc un răspuns peste acest termen de la Vânzător sau sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Vânzător, pot apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL) prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente.

SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferită consumatorilor posibilitatea de soluționare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui Bun și/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative de soluționare poate fi realizată atât online, cât și prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Cumpărătorului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, la următoarele date de contact: adresa - București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, cod postal 011865; tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62; e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția

Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibilă la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2. Pentru si mai multe detalii, Cumpărătorii pot accesa link-ul https://anpc.ro/ce-este-sal/.

Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumpărătorul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat link-ul

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO.

SAL si SOL nu reprezintă două mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizări/reclamații. Cumpărătorul înțelege că soluționarea alternativă a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzistă ca un singur mecanism, reprezentând unul și același instrument, existând între acestea o identitate de scop, obiect și finalitate. Cumpărătorul înțelege că distincția dintre SAL și respectiv SOL este reprezentată de modalitatea de accesare/formatul inițial al respectivei sesizări/reclamații, astfel încât, în cazul SAL, forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, în scris (pe email, pe cale poștală), iar în cazul SOL, consumatorul optează pentru utilizarea completării unui formular existent pe o platformă digitală, exclusiv online.

În situația în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor, reclamațiilor sau litigiilor nu va fi posibilă, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente.

20. Legea aplicabilă – jurisdicția

Prezentul Document este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Societate și Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.

Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.

Cookie preferences

Functional cookies
No
Yes
Functional cookies are strictly necessary to provide the services of the shop, as well as for its proper functioning, so it is not possible to refuse their use. They allow the user to browse through our website and use the different options or services that exist on it.
Cookie Provider Purpose Expiry
PHP_SESSID pernador.ro The PHPSESSID cookie is native to PHP and allows websites to store serialised status data. On the website it is used to establish a user session and to pass state data through a temporary cookie, which is commonly known as a session cookie. These Cookies will only remain on your computer until you close your browser. Session
PrestaShop-# pernador.ro This is a cookie used by Prestashop to store information and keep the user's session open. It stores information such as currency, language, customer ID, among other data necessary for the proper functioning of the shop. 480 hours
Advertising Cookies
No
Yes
These are cookies that collect information about the advertisements shown to users of the website. They can be anonymous, if they only collect information about the advertising spaces shown without identifying the user, or personalised, if they collect personal information about the user of the shop by a third party, for the personalisation of these advertising spaces.
Analytics cookies
No
Yes
Collect information about the user's browsing experience in the shop, usually anonymously, although sometimes they also allow the user to be uniquely and unequivocally identified in order to obtain reports on the user's interests in the products or services offered by the shop.
Performance cookies
No
Yes
These are used to improve the browsing experience and optimize the operation of the shop.
Other cookies
No
Yes
These are cookies without a clear purpose or those that we are still in the process of classifying.
Product added to wishlist
Product added to compare.