POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ”PERNADOR”
Vă mulțumim pentru accesarea site-ului pernador.ro!
Ne propunem să vă oferim dumneavoastră, utilizatorilor site-ului, o experiența online
sigură, care să nu vă afecteze viața personală. Vă rugăm să citiți politica noastră de confidențialitate
și Termenii și Condițiile de utilizare.
I. INFORMAȚII GENERALE
În Uniunea Europeană, datele cu caracter personal ale persoanelor fizice sunt protejate
conform prevederilor Regulamentului nr. 679 din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în
ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit
în continuare „GDPR” sau „Regulamentul european”), care se aplică și în România începând cu data
de 25.05.2018.
Conținutul website-ului pernador.ro (denumit în continuare ”Site-ul” sau ”PERNADOR”) este
proprietatea exclusivă a CB WORKSHOP S.R.L. (mai departe „Societatea”), cu sediul social în Iași,
Bulevardul Metalurgiei nr. 8A, telefon 0761.115.959, e-mail pernadorsleepwell@gmail.com,
înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Iași sub numărul J22/606/2016, având CUI
RO35769032.
În calitate de operator de date cu caracter personal, Societatea se asigură în permanență că
prelucrarea datelor cu caracter personal respectă cu strictețe principiile și normele Regulamentului
european.
Prezenta Politică privind confidențialitatea are rolul de a vă informa că Societatea aplică și
respectă prevederile Regulamentului, cu privire la:
● prelucrările de date cu caracter personal derulate pentru desfășurarea activităților
specifice ale firmei, conform obiectului de activitate;
● prelucrările de date cu caracter personal ale dumneavoastră, în calitate de vizitator al
Site-ului sau de utilizator al funcțiilor din cadrul Site-ului;
● prelucrările de date cu caracter personal realizate când vă abonaţi să primiţi newsletterele
noastre;
● prelucrările de date cu caracter personal realizate când ne transmiteți o solicitare în
legătură cu drepturile dumneavoastră.
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această politică de confidențialitate, vă rugăm să
ne contactați prin:
- telefon: 0761.115.959
- email: pernadorsleepwell@gmail.com.
Societatea poate actualiza această Politică periodic, în funcție de variațiile și completările
legislative aplicabile, pe măsură ce serviciile pe care le asigură se modifică, precum și în funcție de
nivelul de dezvoltare tehnologică, caz în care veți fi informat prin intermediul Site-ului, privind orice
schimbări, înainte ca acestea să devină aplicabile.
II. DEFINIȚII
● Date cu caracter personal: orice informații privind o persoană fizică identificată sau
identificabilă („persoană vizată”). O persoană identificabilă este o persoană care poate fi
identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un
nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe
elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale
sau sociale;
● Prelucrare: orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter
personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace
automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau
modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau
punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau
distrugerea;
● Operator: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care,
singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter
personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau
dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în
dreptul Uniunii sau în dreptul intern;
● Persoană împuternicită de operator: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică,
agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului;
● Vizitator: orice persoană care accesează sau utilizează Site-ul;
● Persoană vizată: orice persoană fizică ale cărei date cu caracter personal sunt prelucrate
de către PERNADOR în calitate de operator;
● Restricționarea prelucrării: marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a
limita prelucrarea viitoare a acestora;
● Sistem de evidență a datelor: orice set structurat de date cu caracter personal accesibile
conform unor criterii specifice, fie ele centralizate, descentralizate sau repartizate după criterii
funcționale sau geografice;
● Destinatar: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism
căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte
terță;
● Parte terță: o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul
decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub
directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să
prelucreze date cu caracter personal;
● Consimțământ al persoanei vizate: orice manifestare de voință liberă, specifică, informată
și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-
o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
● Încălcarea securității datelor cu caracter personal: încălcare a securității care duce, în
mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea sau divulgarea neautorizată a
datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod sau la accesul
neautorizat la acestea;
● Autoritate de supraveghere (în continuare ANSPDCP ‑ Autoritatea Națională de
Supraveghere a Prelucrării de Date cu Caracter Personal): autoritate națională publică, autonomă și
independentă, instituită în temeiul articolului 51 din Regulamentul europen, având drept obiectiv
apărarea drepturilor și libertăților fundamentale ale persoanelor fizice aflate pe teritoriul României,
în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și cu libera circulație a acestor date.
III. CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE
Categoriile de date cu caracter personal prelucrate depind de contextul interacțiunilor și
raporturilor pe care dumneavoastră, în calitate de persoană vizată, le stabiliți cu Societatea,
respectiv cu Site-ul.
Societatea va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
1. În cazul persoanelor care își creează cont de utilizator în cadrul Site-ului:
- date de identificare: nume, prenume;
- date de contact: adresă de e-mail, parolă.
2. În cazul persoanelor care dau comenzi online prin intermediul Site-ului:
- date de identificare: nume, prenume;
- date de contact: adresă de livrare, adresă de facturare, număr de telefon;
- alte date: date bancare.
3. În cazul persoanelor care dau comenzi telefonice sau prin WhatsApp:
- date de identificare: nume, prenume;
- date de contact: adresă de livrare, adresă de facturare, număr de telefon;
- alte date: voce.
4. În cazul persoanelor care se abonează la newsletter prin intermediul Site-ului:
- date de contact: adresă de e-mail.
5. În cazul persoanelor care accesează Site-ul:
- date de utilizare: adresa de protocol de internet a dispozitivului (de exemplu adresa IP),
tipul browserului, versiunea browserului, paginile site-ului nostru pe care le vizitează, ora și data
vizitei, timpul petrecut pe acele pagini, identificatori unici ai dispozitivului și alte date de
diagnosticare.
Prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor cu vârsta sub 16 ani se va face doar
în baza consimțământului titularului răspunderii părintești, iar în cazul persoanelor lipsite de
capacitate de exercițiu (interzis judecătoresc) sau pentru care s-a instituit curatela, cu acordul scris
al reprezentantului legal.
IV. SCOPURILE PRELUCRĂRII DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Datele personale colectate de Societate sunt necesare pentru prestarea de servicii conform
obiectului de activitate sau pentru a permite Societății să-și urmărească interesele legitime,
respectând în același timp drepturile utilizatorilor Site-ului. Anumite date pot fi prelucrate și pe
baza consimțământului utilizatorilor.
Astfel, datele cu caracter personal ale persoanelor care interacționează cu noi prin
intermediul Site-ului sau telefonic, sunt prelucrate de Societate în următoarele SCOPURI:
a) Prestarea serviciilor oferite de pernador.ro în beneficiul dumneavoastră, care include:
- crearea și administrarea contului de utilizator;
- preluarea comenzilor, validarea, expedierea și facturarea acestora;
- soluționarea anulării comenzii sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă,
la bunurile sau serviciile achiziționate, inclusiv returnarea produselor și rambursarea contravalorii
acestora, conform prevederilor legale;
b) În interesul legitim al companiei:
- realizarea de activități de marketing direct prin diferite metode comunicare (e-mail,
telefonic, SMS, poștă, mobilepush, webpush), prin transmiterea de informații generale și tematice,
referitoare la oferte sau promoții, cu privire la produse similare sau complementare cu cele
achiziționate de dumneavoastră. În toate cazurile ne asigurăm că aveți la dispoziţie, în orice
moment, o opțiune simplă de a vă manifesta opoziția (dezabona) pentru primirea de astfel de
comunicări, fie în comunicarea propriu-zisă, fie contactându-ne la telefon 0761.115.959 sau prin
email, la adresa pernadorsleepwell@gmail.com;
- protecția Site-ului și a utilizatorilor platformei PERNADOR față de atacuri cibernetice:
- asigurarea securității conturilor de utilizator al site-ului şi prevenirea creării de conturi în
numele unor altor persoane, de către persoane neautorizate;
- îmbunătățirea serviciilor oferite;
- analizarea și monitorizarea riscurilor comerciale;
- identificarea și prevenirea infracțiunilor și a fraudelor;
- întocmirea de rapoarte ce vizează activitatea Societății.
V. BAZA LEGALĂ ȘI TEMEIURILE JURIDICE ALE PRELUCRĂRII
Temeiul legal al operațiunilor de prelucrare îl constituie prevederile:
● Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce priveste
prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) și ale
legislației de aplicare a acestuia în România;
● Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții
private în sectorul comunicațiilor electronice;
● Legii nr. 365 din 7 iunie 2002 (**republicată**) privind comerțul electronic;
● Legii contabilității nr. 82/1991 republicată, cu modificările și completările ulterioare;
● OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
● Legii nr. 227/2015 (Codul Fiscal); Legea nr. 207/2015 (Codul de procedură fiscală).
Din punct de vedere al prevederilor GDPR, operațiunile de prelucrare a datelor cu caracter
personal de către Societate se bazează pe cel puțin una dintre următoarele temeiuri juridice:
● realizarea demersurilor și, ulterior, încheierea și executarea unui contract (art. 6 alin. 1 lit.
b din GDPR);
● consimțământul care se solicită persoanei vizate pentru anumite scopuri de prelucrare
(art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR);
● îndeplinirea unei obligații legale a operatorului sau persoanei împuternicite (art. 6 alin. 1
lit. c din GDPR);
● interesul legitim urmărit de operator sau de o parte terță, cu excepția situațiilor în care
prevalează interesele sau drepturile fundamentale ale persoanei vizate (art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR).
VI. DURATA PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Societatea va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal numai atât timp cât este
necesar pentru scopurile prevăzute în această Politică de confidențialitate. Vom păstra și folosi
datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura în care este necesar pentru a respecta
obligațiile legale (de exemplu, dacă ni se cere să păstrăm datele dumneavoastră pentru a ne
conforma cu legile aplicabile), pentru a rezolva litigiile și a pune în aplicare acordurile și politicile
noastre legale, precum și procedurile interne privind retenția și securitatea datelor.
VII. CATEGORII DE DESTINATARI. TRANSFERUL DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Societatea poate transmite, acorda acces și/sau divulga datele personale în principal către
următoarele categorii de entități:
● autorități și instituții publice, în conformitate cu prevederile legale;
● furnizori de servicii de curierat;
● furnizori de servicii de plată/bancare;
● furnizori de servicii relevante pentru Site, cum ar fi analiză trafic, integrări cu servicii
social-media, furnizori de servicii de marketing (cum ar fi newslettere), furnizori de publicitate pe
site, furnizori de sisteme/servicii IT şi furnizorii de servicii de mentenanţă. O listă a acestora poate fi
obţinută la cerere. În ce priveşte cookie-urile utilizate de Site și societăţile care plasează cookies
prin intermediul Site-ului, găsiţi aceste informaţii în Politica de cookies.
● furnizori externi sau interni care asigură funcționarea eficientă a platformei pe care
funcționează Site-ul (”persoane împuternicite de operator”), cărora Societatea le poate transmite o
parte din datele cu caracter personal colectate de la persoanele care și-au deschis cont și/sau de la
clienți. Societatea apelează doar la persoane împuternicite care oferă garanţii suficiente pentru
punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să
respecte cerinţele prevăzute în Regulament şi să asigure protecţia drepturilor persoanelor fizice
vizate.
Categoriile de servicii pentru care Societatea colaborează cu furnizorii mai sus sunt
următoarele: servicii de facturare; servicii SMTP (comunicare e-mail); servicii newsletter; servicii de
curierat/poștă; servicii de trimitere SMS; servicii de procesare plăți online; servicii de contabilitate.
Ca regulă generală, datele dvs. cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe teritoriul
Uniunii Europene și a Spațiului Economic European (SEE). În situația în care datele dumneavoastră
cu caracter personal vor fi transferate în afara Uniunii Europene sau SEE, transferul va fi efectuat (a)
- în temeiul unei decizii a Comisiei Europene prin care aceasta decide că țara terță în cauză asigură
un nivel de protecție adecvat, (b) - în baza regulilor corporatiste obligatorii sau (c) - în baza clauzelor
contractuale standard adoptate de Comisia Europeană.
VIII. MĂSURI TEHNICE ȘI ORGANIZATORICE DE PROTECȚIE A DATELOR CU CARACTER
PERSONAL
Societatea acordă o importanță deosebită confidențialității și securității datelor cu caracter
personal colectate și prelucrate. În acest scop implementează proceduri și practici de securitate
rezonabile și adecvate pentru a vă proteja informațiile personale împotriva accesului, distrugerii,
utilizării, modificării sau dezvăluirii neautorizate sau ilegale, după cum urmează:
● pseudonimizarea și criptarea datelor cu caracter personal;
● revizuirea periodică a informațiilor colectate;
● accesul limitat la date de către angajați, contractori și agenți;
● instituirea de proceduri de lucru pentru toate operațiunile de prelucrare a datelor cu
caracter personal și implementarea unor soluții tehnice care asigură securitatea, confidențialitatea
și disponibilitatea datelor;
● instruirea personalului cu privire la normele și procedurile de prelucrare și securizare a
datelor cu caracter personal.
IX. UTILIZAREA DE PROCESE DECIZIONALE AUTOMATE ȘI CREAREA DE PROFILURI
Această secțiune a fost creată cu scopul de a vă informa într-un mod transparent și accesibil
despre cum sunt utilizate datele dvs. personale în contextul profilării automate.
La PERNADOR, ne angajăm să protejăm confidențialitatea vizitatorilor site-ului nostru și să
utilizăm informațiile personale într-un mod responsabil și transparent. În această secțiune, explicăm
cum folosim instrumente de profilare automată, cum ar fi Google Analytics, Google Ads, Facebook,
Klaviyo, pentru a îmbunătăți experiența dvs. online și a vă oferi conținut și publicitate relevante.
Colectarea datelor
Utilizăm Google Analytics pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-
ul nostru. Acest lucru implică colectarea de informații despre paginile vizitate, durata vizitei și
traseul urmat pe site. Google Analytics utilizează cookies pentru a colecta aceste date, în
conformitate cu termenii și condițiile sale, pe care le puteți consulta accesând
https://www.google.com/analytics/terms/gb.html și
https://support.google.com/analytics/answer/6004245.
Utilizarea datelor pentru publicitate
Prin Google Ads și Facebook, targetăm utilizatorii cu reclame bazate pe interesele și
comportamentul lor online. Acest proces se bazează pe profilarea automată, care ne permite să
personalizăm ofertele și mesajele publicitare. Pentru mai multe detalii despre cum Google și
Facebook gestionează datele personale și publicitatea, vă invităm să consultați Politica de
confidențialitate Google la https://policies.google.com/privacy și Explicația privind
confidențialitatea Facebook la https://www.facebook.com/privacy/explanation.
Notificări
Klaviyo este folosit pentru a trimite notificări prin diferite metode comunicare (e-mail, SMS,
mobilepush) personalizate. Politica de confidențialitate a acestui serviciu poate fi găsită aici
https://www.klaviyo.com/legal/privacy/privacy-notice.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați Politica de cookies.
X. FURNIZAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Furnizarea de către dumneavoastră a datelor cu caracter personal poate fi o obligație
contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea/executarea unui contract, poate fi necesară
pentru a putea beneficia de serviciile noastre, pentru a naviga pe Site și a beneficia de facilitățile
oferite pe acest spațiu.
Ne puteți vizita pagina de internet fără a completa nicio dată personală. Totuși, dacă doriți
să comandaţi produsele şi serviciile noastre, este necesar să ne puneţi la dispoziţie anumite date
personale. Fără furnizarea acestora, nu veţi putea finaliza comanda și nu veți putea beneficia de
produsele sau serviciile noastre.
Am configurat câmpurile obligatorii astfel încât să solicităm volumul minim de informații de
care avem nevoie pentru a vă identifica, pentru a vă presta serviciul ori livra produsul, și pentru a
putea lua legătura cu dumneavoastră dacă este necesar. În plus, nu condiționăm achiziţia
dumneavoastră de consimțământul dumneavoastră pentru primirea de comunicări de marketing.
Pentru respectarea drepturilor și libertăților de care beneficiați cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal, Societatea vă solicită acordul, dar trebuie să luați în considerare faptul
că pentru prelucrarea anumitor date cu caracter personal, este posibil ca acest acord să nu fie
întotdeauna necesar conform prevederilor Regulamentului european. În astfel de cazuri, Societatea
poate utiliza alte temeiuri pentru prelucrarea datelor, cum ar fi îndeplinirea unor obligații legale,
executarea contractului sau interesul legitim.
XI. DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE
În ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal indicate în prezenta Politică de
confidențialitate, dumneavoastră beneficiați de următoarele drepturi, conform prevederilor legale
aplicabile:
● dreptul de acces: aveți are dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate și la
informații privind mijloacele de prelucrare;
● dreptul la rectificare: presupune corectarea de către operator a datelor personale
incorecte sau incomplete;
● dreptul la ștergerea datelor: vă conferă dreptul de a solicita ștergerea datelor stocate
atunci când nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor în care au fost colectate, atunci
când vă retrageți consimțământul și nu există un alt temei juridic pentru prelucrare, atunci când
apreciați că datele au fost prelucrate ilegal ori pentru respectarea unei obligații legale;
● dreptul la restricționarea prelucrării: aveți dreptul să obțineți restricția de procesare a
datelor dvs. cu caracter personal în anumite cazuri, de exemplu atunci când considerați că
prelucrarea este ilegală sau contestați acuratețea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă
care permite Societății să verifice această acuratețe;
● dreptul la portabilitatea datelor: aveți dreptul să primiți datele cu caracter personal pe
care le-ați furnizat entității, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil, sau să
solicitați transmiterea acestor date unui alt operator de date;
● dreptul la opoziție: aveți dreptul de a vă opune prelucrării.
De asemenea, aveți dreptul de vă retrage consimțământul, oricând, fără a afecta legalitatea
prelucrării datelor cu caracter personal efectuate de către operator, până în acel moment.
În situația în care apreciați că prelucrările de date realizate de către Societate, în contextul
relaționării cu dumneavoastră, încalcă drepturile prevăzute de Regulamentul european, vă puteți
adresa cu o cerere scrisă (datată și semnată) Societății la sediul din Iași, Bulevardul Metalurgiei nr.
8A, sau o puteți trimite la adresa de e-mail pernadorsleepwell@gmail.com.
De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de
Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (B-dul General Magheru nr. 28-30, Sector 1,
cod poștal 010336, București, telefon 0318.059.211, adresă de e-mail anspdcp@dataprotection.ro).
În cazul în care adresați Societății cereri privind datele cu caracter personal prin e-mail sau
poștă, pentru a vă transmite răspunsul, va trebui să vă dovediți identitatea și să ne oferiți orice alte
detalii care să ne ajute să răspundem solicitării dumneavoastră.
În toate cazurile, Societatea va respecta drepturile dumneavoastră, precum și prevederile
Regulamentului (UE) nr. 679/2016.